Dactrust
Contacteaza-ne

Service

Formular de service

ATENTIONARE

In cazul aragazelor/ plitelelor/masini de gatit /cuptoare /masini de spalat vase, acestea trebuiesc oprite

In vederea evitarii costurilor de deplasare si constatare ce nu fac parte din garantia produsului in cazurile prezentate mai jos,va supunem atentiei urmatoarele:

1. verificati-va prin mijloace proprii  si personal de intretinere propriu instalatia de  Apa

Problema-Calcar: Se depune pe rezistente si  ele nu mai functioneaza in parametrii;

Posibila Rezolvare: puneti Instalatie de dedurizare a apei

Problema-Presiune: Daca apa nu ajunge cu minim 2 bar in instalatii ele nu vor functiona in parametri;

Posibila Rezolvare: contactati societatea care va furnizeaza apa si procedati spre rezolvare cf ctr-lui

2. verificati-va prin mijloace proprii si personal de intretinere propriu instalatia deEnergia electrica

Problema: Fluctuatiile de tensiune duc la arderea placilor electrice si  a rezistentelor.

Posibila  Rezolvare :puneti stabilizator de tensiune+ups; sau/si contactati societatea care va furnizeaza Energia electrica si procedati spre rezolvare cf ctr-lui

3. verificati-va prin mijloace proprii si personal de intretinere propriuinstalatia de Gaz  

Problema: debitul  fluctuant duce la nefunctionalitatea echipamentului  in parametri.

Posibila Rezolvare: puneti  Regulator gaz; sau/si contactati societatea care va furnizeaza Gaz si procedati spre rezolvare cf ctr-lui

4. verificati-va prin mijloace proprii si personal de intretinere propriu starea de igiena a aparatului

interventia aupra echipamentului aflat in garantie se face doar daca echipamentul se afla in perfecta stare de igiena; interventia aupra echipamentului aflat in garantie  nu include costurile de igienizare; costurile igienizarii  reprezinta suma dintre piese si manopera [nu pot fi mai  mici de 500 euro ].

5. cititi cu mare atentie certificatul de garantie; acesta contine restul conditiilor care nu includ garantia 

In urma receptionarii  pe e-mail  A CERTIFICATUL DE GARANTIE impreuna cu datele solicitate din chestionar, revenim cu date referitoare la programarea de comun acord   a solicitarii dvs. [zi calendaristica, interval orar]

Ai o problema la echipamentele din bucatarie? Specialistii nostri instruiti la cele mai de renume companii in domeniu, sunt gata sa-ti ofere solutii chiar de la primul telefon, de la distanta, indiferent daca sunteti din Bucuresti sau nu..
Cum va ajutam:
– Cu raspunsuri prompte si interventii rapide in Bucuresti si in toata tara
– Cu rezolvari rapide folosind baza de date de solutii testate si aplicate in situatii similare cu a ta.
– Cu experienta unui intreg departament de service
– Prin aplicarea de metode de prevenire a incidentelor, astefl incat sa scadem nevoia de srvice
– Comercializam piese de schimb pentru utilajele din domeniul Ho.Re.CA., de la cele mai renumite firme din Italia.