Service
Formular de service
ATENTIONARE
In cazul aragazelor/ plitelelor/masini de gatit /cuptoare /masini de spalat vase, acestea trebuiesc oprite
In vederea evitarii costurilor de deplasare si constatare ce nu fac parte din garantia produsului in cazurile prezentate mai jos,va supunem atentiei urmatoarele:
1. verificati-va prin mijloace proprii si personal de intretinere propriu instalatia de Apa
Problema-Calcar: Se depune pe rezistente si ele nu mai functioneaza in parametrii;
Posibila Rezolvare: puneti Instalatie de dedurizare a apei
Problema-Presiune: Daca apa nu ajunge cu minim 2 bar in instalatii ele nu vor functiona in parametri;
Posibila Rezolvare: contactati societatea care va furnizeaza apa si procedati spre rezolvare cf ctr-lui
2. verificati-va prin mijloace proprii si personal de intretinere propriu instalatia deEnergia electrica
Problema: Fluctuatiile de tensiune duc la arderea placilor electrice si a rezistentelor.
Posibila Rezolvare :puneti stabilizator de tensiune+ups; sau/si contactati societatea care va furnizeaza Energia electrica si procedati spre rezolvare cf ctr-lui
3. verificati-va prin mijloace proprii si personal de intretinere propriuinstalatia de Gaz
Problema: debitul fluctuant duce la nefunctionalitatea echipamentului in parametri.
Posibila Rezolvare: puneti Regulator gaz; sau/si contactati societatea care va furnizeaza Gaz si procedati spre rezolvare cf ctr-lui
4. verificati-va prin mijloace proprii si personal de intretinere propriu starea de igiena a aparatului
interventia aupra echipamentului aflat in garantie se face doar daca echipamentul se afla in perfecta stare de igiena; interventia aupra echipamentului aflat in garantie nu include costurile de igienizare; costurile igienizarii reprezinta suma dintre piese si manopera [nu pot fi mai mici de 500 euro ].
5. cititi cu mare atentie certificatul de garantie; acesta contine restul conditiilor care nu includ garantia
In urma receptionarii pe e-mail A CERTIFICATUL DE GARANTIE impreuna cu datele solicitate din chestionar, revenim cu date referitoare la programarea de comun acord a solicitarii dvs. [zi calendaristica, interval orar]
Ai o problema la echipamentele din bucatarie? Specialistii nostri instruiti la cele mai de renume companii in domeniu, sunt gata sa-ti ofere solutii chiar de la primul telefon, de la distanta, indiferent daca sunteti din Bucuresti sau nu..
Cum va ajutam:
– Cu raspunsuri prompte si interventii rapide in Bucuresti si in toata tara
– Cu rezolvari rapide folosind baza de date de solutii testate si aplicate in situatii similare cu a ta.
– Cu experienta unui intreg departament de service
– Prin aplicarea de metode de prevenire a incidentelor, astefl incat sa scadem nevoia de srvice
– Comercializam piese de schimb pentru utilajele din domeniul Ho.Re.CA., de la cele mai renumite firme din Italia.