Dactrust
Contacteaza-ne

Nu este vorba doar despre mâncare

Pentru preparate de excepție știți deja că vă putem ajuta cu orice fel de echipament, însă oricât de perfect ar coace cuptorul, oricât de bine s-ar ține la păstrare ingredientele și oricât de talentat ar fi bucătarul, o afacere din domeniul HORECA se bazează pe un întreg ansamblu de servicii, cu detalii mari și mici de tot felul. Așadar, este esențial să vă asigurați că, pe lângă faptul că folosiți materii prime de cea mai bună calitate și echipamente profesionale care dau rezultate excelente, clienții, respectiv satisfacția lor, trebuie să fie în centrul unui business de succes de pe nișa ospitalității.

Iar acest succes nu este atât de greu de obținut pe cât ați crede, pentru că rețeta reușitei este, în esență, simplă: respect, atenție și personalizare. Însă, e clar, transpunerea celor trei în realitate, în acțiuni și comportamente concrete nu este deloc simplă.

Totuși, există acțiuni minore de care puteți profita pentru a-i face pe clienți să aprecieze interacțiunea cu restaurantul, cafeneaua, hotelul etc. dumneavoastră. De pildă, în ceea ce privește respectul, acesta se vede în aspecte ca întâmpinarea clienților imediat ce au intrat în local, păstrarea corectă a rezervărilor, timpi mici de așteptare, plus celebra politețe. De fapt, respectul tinde să existe implicit – trebuie doar să nu îl pierdeți.

Atenția acordată presupune în primul rând ascultare activă și se materializează în orice de la notarea și servirea corectă a comenzilor sau rezolvarea imediată a problemelor și până la oferirea unor facilități suplimentare care nu presupun cine știe ce efort (cum ar fi accesul la rețeaua Wi-Fi).

Iar personalizarea serviciului (sau mai bine zis abilitatea de a-i lăsa clientului impresia că serviciul a fost adaptat nevoilor sale) se poate face, de asemenea, cu minime costuri. Probabil că este forma absolută de respect și atenție și se poate obține mai ușor decât ați crede – poate că atunci când se face rezervarea surprindeți informația conform căreia se sărbătorește o zi de naștere, ceea ce vă dă oportunitatea de a felicita clientul înainte de servirea cinei sau chiar de a-i oferi, într-o formă sau alta, un fel de cadou; poate că remarcați un element particular la un anumit client și îi puteți face o recomandare adaptată din meniu etc.

Pentru toate celelalte există echipamentele profesionale DACTRUST 🙂

Consultanta gratuita
, , , , , , , , , ,

Comentarii

Comenteaza